זה היה די צפוי שזה יקרה. למדתי דרך חדשה לרדת דרופים אבל לא עשיתי את מה שלמדתי. בעבר כדי לרדת דרופ הייתי מושך כידון כלפי מעלה יושב זקוף וסופג את הנחיתה תוך שימוש ברגליים ובידים. הבעיה היא שככה מקבלים בנחיתה את מלא הגובה של הדרופ. וחיפשתי דרך אחרת שתאפשר לי לרדת דרופים גבוהים יותר.
מצאתי לבסוף את הוידאו המצויין הזה שמסביר איך לרדת דרופ.

בוידאו מוסבר שכדי לא לעוף גבוה כדאי לשבת אחורה כמה שיותר ולא למשוך את הכידון למעלה מה שמרים את האופניים אלה למשוך אותו אחורה (כלומר בחלק הקדמי של הגריפ ולא החלק התחתון).
חטפתי מהלומה רצינית אתמול כי לא עשיתי את זה כמו שצריך. לא משכתי אחורה את הכידון ולא נישענתי מספיק אחורה יחסית למהירות. ככול שהמהירות קטנה ככה צריך להישען יותר אחורה.
בכל מקרה נמאס לי מגלגלי 26 ומהתהפכיות מעל הכידון כל פעם שאני עושה טעות.
לא יודע לגבי גלגלי 29 אולי זה גדול מדי בשבילי אני 173 ולא בטוח שזה הפתרון. האופניים הבאות שלי יהיו 27.5 (650B כמו שהם נקראים בדרך כלל).
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה