יום שני, 18 באוגוסט 2008

דרופים - מה שלמדתי בדרך הקשה

טוב משהו מאוד חשוב שהבנתי לגבי ירידה של דרופים. יש לי שתי פוסטים קודמים על איך לרדת דרופ אבל האמת היא שלמרות שיש כוונה טובה להדרכות שבפוסטים המסקנה שהגעתי אליה לא נאמרה שם ולדעתי חשובה מאוד. אז מה המסקנה הזאת?
המסקנה היא שעכשיו כשאני מגיע לדרופ אני לא מעביר את המשקל שלי אחורה כמו שממליצים אלה להפך אני מעביר את המשקל קדימה וכאשר אני מתנתק מהדרופ רק אז מעביר אותו אחורה. אני חייב להסביר את זה. ולמה עכשיו זה עובד לי יותר טוב.
שימו לב:
אם אני מגיע לדרופ ואני מעביר את המשקל אחורה (כמו שעשיתי בהתהפכות האחרונה שלי מעבר לכידון) אפילו עם יעביר 95% מהמשקל שלי לגלגל האחורי עדין כאשר הצמיג הקדמי יגיע לקצה הדרופ הוא ירד למטה ומה שיקרה אחר כך זה תהליך גרוע מפחיד ומסוכן שבסופו קל מאוד למצוא את עצמך מעבר לכידון:
שלב 1 הגלגל הקדמי יורד למטה
שלב 2 הכידון דוחף אותך למטה אחרי הגלגל הקדמי (וזה לא יעזור לך שהעברת משקל אחורה מקודם)
שלב 3 אתה אוחז בכידון חסר אונים בשעה שהוא סוחב אותך למטה
שלב 4 הגלגל הקדמי נוגע בקרקע
שלב 5 אתה כבר בתנופה קדימה נוחת על הכידון עם כל המשקל שלך שפועל כמו מטוטלת על הגלגל הקדמי
שלב 6 חסר אונים וללא יכולת למשוך את הכידון אחורה אתה עף מעל הגלגל הקדמי
זה מה שקרה לי, וככה עפתי מעל הכידון לאחר שקראתי וניסיתי ליישם את עצות ה "איך לרדת דרופ".
אבל למדתי את הלקח וזה מה שאני עושה עכשיו:
1. אני לא מעביר את המשקל שלי לאחור כשאני מגיע לדרופ
2. אני נמצא במרכז האופניים וזז מעט קדימה למבט מעל הכידון
3. כשהגלגל הקדמי מתנתק מהקרקע אני עדיין בקדמת האופניים ולא מנסה להעביר משקל אחורה
4. כשהגלגל הקדמי נוגע בקרקע (או לחילופים שכל האופניים באויר) אני עכשיו מעביר משקל אחור, שימו לב שיש לי אפשרות לעשות את זה בניגוד לדוגמה הקודמת בה הכידון משך אותי אחריו, כי אני נמצא קדימה ולכן יכול לנוע אחורה
5. הגלגל הקדמי מתקדם על הקרקע בשעה שאני מושך את הכידון קדימה, אני יכול למשוך את הכידון קדימה כי אני נמצא לפני הגלגל הקדמי ולפני הכידון.
6. למרות שאני מרגיש את הנחיתה אני בשליטה טובה יותר והסכנה להתהפכות נמוכה.
זה מה שאני עושה עכשיו וזה מרגיש לי הרבה יותר טוב ממקודם.

אין תגובות: